Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

LA Fitness

Jag och Jennifer fixade i ordning oss och gick iväg med hennes kamera och allt enda bort till Wilshire, till gymmet LA Fitness för att hon hade en uppgift att ta kort på någon som visar passion i det han gör. Så vi fick tag i Sean här som gymmade haha så snäll var han och försökte verkligen modella. Men bra blev det i alla fall! Jag fick hålla upp Jennifers reflecktor medan hon tog bilderna såklart. Påvägen hem köpte jag med mig lite lunch och nu är vi hemma och har planerat lite för vår framtid hehe. Ska dra oss bort till Worldmarket för att köpa något gott nu. See yaaa guys!!

Jennifers bild. Jag hade lätt velat gymma här men nu har vi ju turen som har ett eget gym på komplexet!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus