Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Jordgubbar och vindruvor i min sallad

 
Har börjat äta mina sallader med jordgubbar och vindruvor i också. Det är SÅ mycket godare för det smaker mer! Så testa det! Nu är klockan bara snart halv tio på morgonen så bilden är från i veckan men ville bara visa er hur gott det ser ut och hur gott det var!! Har precis ätit frukost och inatt ställdes klockan om en timma bakåt här. Så nu får man sova en timma längre, skönt det. Idag ska det inte bli så fint väder som det varit de andra dagarna. Står 19 grader som högst så då kan man lugnt sitta inne och plugga idag utan ångest.
 
Och Jennifer har tydligen sett att det finns solarium i närheten så jag kan rädda min vinter med att slippa bli blek, det är det värsta jag vet. Då vill jag inte visa mig ute.. okej lite överdrift men känner mig mycket fräshare om jag är brun, därför har jag till exempel alltid haft solkort i Sverige på vintrarna! Så får väl gå dit och kolla läget någon dag om det inte är allt för sunkigt. Trodde inte att det fanns solarium i Kalifornien?

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus