Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

HELT SLUT

Vet ni vad jag och Jennifer gjort denna lediga kväll? Städat, tvättat, bädat rent sängarna, möblerat om rummet och allt vad vi gjort hela kvällen istället för att gå ut och festa som vi tänkte från början.

Vi är helt slut nu och det ska bli så skönt att vakna upp imorgon när det är fräscht igen!! Är så stolt över oss nu och kan somna gott. Fan vad vi är bra!! Det är sådana här stunder jag hade velat att min familj såg mig så de kunde vara stolta hehe.
 
 
Godnatt Sverige 
Nu ska jag somna, nyduschad i min nybäddade säng i ett nymöblerat rum. Visar bilder imorgon

Kommentarer

Mamma

2013-11-22 - 17:14:55
Vi är alltid stola över dig älskade dotter och syster
Svar: Tack mammi!
Fanny Petric

Barbro

2013-11-22 - 17:20:38
Sånt är livet. Vi är alltid stolta över dig men kan ju bli ännu stoltare när man vet vad du/ ni gör. Ha en skön helg. Bra att lära sig ta hand om det vardagliga som ni nu är tvungna till. Mycket lärorikt. Love from Göteborg.
Svar: Ja man lär sig väldigt mycket. Love
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus