Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

FRÅGESTUND

Hej tänkte faktiskt köra en ny frågestund för jag vet att många fortfarande undrar saker och då förstår jag direkt att ni inte riktigt greppat allting hur det går till om man vill plugga utomlands! Inte så konstigt ändå! Så nu får ni chansen att fråga allt igen. Ni kanske undrar med kostnader (ska försöka svara så utförligt jag kan), boendet, skolan, utelivet, hur det är att vara ifrån familj osv osv. Fråga vad ni vill helt enkelt så lovar jag att svara så tydligt som möjligt på alla frågor så ni slipper fråga mig en och en på fb haha!
 
Det är hur många som helst som skrivit till mig att ni vill göra denna resan och kollat på det osv! Haha nästa år kommer hela Sverige vara här känns det som ;) 
 
SÅ FRÅGA NU ALLT NI UNDRAR!

Kommentarer

Anonym

2013-11-26 - 18:34:58
Det är väl 21 årsgräns på klubbarna, men har för mig att du skrivit att ni har varit ute? Isånafall om det var så, kommer man in på klubbarna ändå där även om man inte är 21? :)

Anonym

2013-11-26 - 18:38:27
Om man pluggar på santa monica, finns det något slags campus man kan bo på? Om inte, hjälper dom till att hitta boende eller hur går det till?

Anonym

2013-11-26 - 19:35:46
Börjar du få hemlängtan ännu? Tycker du att man ska vara där 1 år eller ett halv år? :)

Anonym

2013-11-26 - 19:48:36
Har ni några lov och hur långa är dom? Hur fick ni kontakt med tjejerna ni bor med som ni inte kände innan? :)

Anonym

2013-11-26 - 19:50:20
Har ni mycket läxor/plugg efter skolan eller kan ni ta de lungt osv hemma? e det svårt att få godkänt i ämnena?

Maria

2013-11-26 - 20:46:59
Hej fina Fanny

Lite frågor angående boendet
Hur hittade ni boendet vilken hemsida osv?
Vilka var era andra alternativ vart låg dem, vad hette dem?
Vad är er hyra, hur mycket får man räkna med att lägga på boende där om man vill ha ett bra läge?
Är det bråk/tjafs med dem du bor med angående disk osv?

Maria

2013-11-26 - 20:50:59
En till liten fråga jag glömde :)
Hur tar ni er till skolan? Hur fick ni reda på att bussen går där och så innan? Är det långt att gå till hållplatsen är det dyrt med busskort?

Ann-Marie

2013-11-27 - 05:27:13
Hej Fanny! Måste bara börja med att säga att jag älskar din blogg! den är toppen! Jag har en fråga till dig, hur är det att bo med tjejer som du inte känner? Jennifer känner du ju sedan innan, men hur är det med dem andra? Jag funderar nämligen på att plugga i Los Angeles jätte mycket, och speciellt när jag ser alla dina bilder och undrar hur det är med room mate. =) puss

Anonym

2013-11-27 - 19:59:09
Angående boende, hur hade ni råd med att köpa möbler?

Anonym

2013-11-27 - 20:31:39
Vart gick du på gymnasiet innan du flyttade till USA? Och vad tyckte du om det gymnasiet ;)

Anonym

2013-11-30 - 16:36:58
Hur långa är terminerna? :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus