Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Crosstrainer

Kom precis hem från gymmet. Legat hemma hela morgonen och dagen i min sköna säng och bara rört mig till köket för frukost imorse och gjorde popcorn senare för jag var så sugen på salt! Jag älskar salt för er som inte vet det. Så kände jag mig lite för slapp och äcklig så rörde mig bort till gymmet! Nu har jag precis tagit en dusch och ska fixa mig lite medan jag väntar på thaimaten som Tittis mamma lagar, mmm ska bli så gott är jättehungrig! Och efteråt blir det Hungergames!
 
Tog lite bilder för att visa er hur det ser ut utanför gymmet.
Ser ni uppe på berget det vita? Det är Hollywood skylten. Man ser den tydligare i verkligheten, i mobilen ser den mindre ut och längre bort. Hehe tänker alltid när jag ser den härifrån, tänk att jag var där uppe precis bakom den för ett tag sedan! :)
 
Körde crosstrainer 30min! Och nej jag körde inte på lever 15 hela tiden, gör alltid det i slutet bara. Kör annars på level 10-12.
 
 
Hehe TV har dom också!
 
Hann köra lite styrka också sedan skulle vi hem för Titti och dom kom för att laga maten! Idag ska jag äta mig mätt som en gris!!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus