Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

BIOPREMIÄR - CATCHING FIRE

Idag ska Tittis mamma komma hit och laga thaimat till oss. Åh vad jag längtar! Det är en av mina favoritmaträtter. Var nära på att gå ner och köpa det igår på thairestaurangen för att jag inte orkade laga mat och jag var så hungrig men jag höll mig för att spara de pengarna, och tänkte att jag ska ju ändå äta det idag.

Och igår gick jag och Jennifer och köpte biobiljetter till andra filmen av THE HUNGER GAMES. Det är premiär idag så det ska bli sjukt roligt att se den. Längtat som en dåre på att denna ska komma ut, har nog sett första filmen tre eller fyra gånger. Så ja jag har höga förväntningar på denna! Åtta ikväll börjar den och är ungefär 2h och 30min.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus