Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

150 kalorier i en glass

Godmorgon! Jag vaknade faktiskt halv två på dagen idag. Vet ni varför? Jag satt uppe hela natten och kollade på ett program medan alla andra sov. Var jättepigg och kunde inte gå och lägga mig och tänkte att det är ju ändå helg så jag kan lika gärna vara vaken då om jag inte är trött. Så jag somnade klockan fem.
 
Igår efter skolan mötte jag Jennifer och Jasmin vid the Grove så satt vi där en stund och pratade om allt. Sen gick vi hem och somnade i ungefär en timma och efter det gick vi och bastade! Så himla skönt var det och efteråt badade vi i jacuzzin vilket också var kanoners. Sen vart jag väääldigt hungrig eftersom jag inte ätit någon middag och bara en jättegod smoothie som jag gjorde själv till lunch så vi gick ner till thai restaurangen där jag beställde hem mat. ÅÅ vad jag älskar thaimat!!
 
 
Och när vi kom hem och jag ätit så åkte jag och Titti med hennes syster och kompisar till whoole foods och köpte glass. Titti har ju fått kuponger från B&J för att få gå och hämta ut två B&J efter att hon (och även jag) för ett tag sen mailade dom om att det blivit något fel på deras glass det senaste. Men lucky her så har bara hon fått kuponger hemskickade och inte jag!! Men jag köpte ändå glass men fick bli den nyttiga. Tror inte jag visat er den glassen än med 150 kalorier? Där är den på bilden i alla fall med chokladsmak, men jag menar.. en nyttig glass, snacka om att hitta heaven.
 
 
Ja mina naglar ser för j*vliga ut just nu men jag vet inte vad jag ska göra, för dom sitter fortfarande stenhårt fast men jag klipper bort dom emellanåt så jag bara väntar på att de ska växa bort nu. Så kommer jag säkert göra nya om ett tag igen för jag älskar att känna mig fräsch med fransk manikyr!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus