Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vad är det med mig?

Vaknade för en stund sen av att jag är helt spänd och ont i magen.. eller hela kroppen faktiskt. Jag är så NERVÖS. Det är sjukt men jag är jättenervös och de har inte släppt i mig än, ligger fortfarande i sängen och kan inte riktigt slappna av. Men det är bara för det är så mycket jag längtar till och som händer just nu! Bara bra saker i för sig men endå är jag jättenervös! Bara för att jag tar studenten imorgon!!!!

Den dagen är man bara med om en gång i livet och jag har sett fram emot det sååå länge nu och därför kan min kropp inte slappna av när det enda jag gör är att gå och tänka på att jag vill ta den nu nu nu. Drömt om studenten hela natten också.

Men idag ska jag på Maurice student så kommer antagligen bli ännu mer taggad. SEN är det min tur!

Ååå jag är så nervööös, va är de med mig

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus