Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Måndag utan skola

Gick runt på frölunda i stort sett hela förmiddagen med Natta idag och letade kläder till på fredag, gick inte sådär jättebra att hitta något men tänkte kolla mer i veckan istället. De löser sig alltid till slut!

Sen åkte jag in till stan istället och mötte Veronica för att fixa lite grejer och sen var jag med Martin resten av eftermiddag och satt och snacka vid vattnet vid paddan ganska länge innan jag var tvungen att dra mig hemåt eftersom jag ska jobba imorgon. Och när jag kom till mitt såkallade hemma place så mötte jag Natta och Jennifer så satt vi och snacka en stund och åt pommes tallrik innan vi gick upp till Erik och dom en stund och nu ligger jag här i sängen och kan inte sova.. ska upp jättetidigt och jobba till fyra imorgon. Nattinatti

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus