Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Jobb Spruta Triumf Näset

Heeej! Igår jobbade jag från 7-16 och det var riktigt segt faktiskt. Tiden gick så långsamt och jag var väldigt trött eftersom jag inte kunde somna natten innan. Sen är det inte direkt bättre när det är fint väder ute så jag missar alla soltimmar..

Men efter jobbet mötte jag Anton så gick han med mig där jag skulle ta en spruta för USA vilket gick bra (jag hatar sprutor). Vet faktiskt inte varför man behövde ta den sprutan men det är något som är bra att ta om man ska gå på college. Efter sprutan tog vi bilen till triumf och satte oss ute och åt glass!

Sen på kvällen åkte vi till näset med chips och dipp och jordgubbar. Satte oss på berget och snacka och lyssna på musik innan vi åkte hem igen när myggen kom! Mys!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus