Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

37 dagar kvar i Sverige och lite tankar


Tiden går så himla fort. Dagarna bara springer iväg och det känns inte alls bra.. Det är inte långt kvar tills jag åker ifrån Sverige och kommer tillbaka om ett år, därför vill jag verkligen ta vara på tiden nu dessa veckor innan och framför allt nu när det är sommarlov. Än så länge har jag haft jättebra dagar hela sommaren, jag ska absolut inte klaga men varför går tiden så fort varje dag? Jag hinner inte med allting känns det som.. vips så är jag i USA och halva sommarlovet har gått.
 
Idag ska jag ut och äta med några vänner och fira Martin som fyller 19. På fredag är det midsommar och på lördag fyller Olivia 18. Nästa vecka har jag ingenting alls planerat och sen den 4 juli ryker min tandställning äntligen. Den 5 juli ska en annan kompis firas och den 9 juli åker jag till stockholm, ambassaden, och kommer hem den 10 juli. Den 15 juli börjar jag jobba till den 19 juli. Sedan åker jag, veckan efter, fredagen den 26 juli tidigt på morgonen.
 
Jag vill hinna göra massa saker och träffa alla! Jag vill hinna åka till båstad som jag alltid varit i varje sommar. Jag vill åka från göteborg och bo några nätter i en annan stad eller åtminstone annan plats med vännerna. Jag vill göra en roadtrip som vi pratat om och jag vill festa och ha kul. Jag vill ha fler mysiga kvällar med min pojkvän och jag vill umgås med familjen. Jag vill ha varma dagar och sommarkvällar och just nu regnar det, vad är detta? Svensk sommar..
 

Får helt enkelt ta vara på tiden och njuta av varje dag som går, 37 dagar kvar! För snart åker jag och då blir det andra förväntningar och mål i LA. För där ska jag minsann leva livet, vara med om massa, göra äventyr, gå på college, besöka massa platser, flytta hemifrån och leva fyra tjejer i en lägenhet, sola och bada, skratta och gråta. Men det tar vi då!
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus