Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tonight

 
Hade en jättemysig middag ikväll hemma hos Choffe med André, Sofia, Jonna och Maria. Vi var sååå hungriga så det var riktigt gott med grillad mat och kladdkaka med hallon och glass som Choffes syster Maria och Jonna gjort till efterätt!!! Grymt att avsluta min tid här i Sverige såhär, och Choffe spelade gitarr och sjöng för oss. Han röst är gudomlig! Och tro det eller ej men gissa vad jag åt? Ja jag offrade mig och testade.. glass med ketchup!!!! Höll på att spy bokstavligt talat HAHA det var nog det äckligaste jag någonsin ätit.
 
Ni är så braaaa alla mina vänner hur ska jag klara mig ett år utan alla er, hatar att träffa alla och behöva säga hej då, det är riktigt jobbigt och jag tror inte man förstår själv hur det känns förens man själv är i denna situation. Jag har verkligen en sjuk upplevelse och resa framför mig som inte många får vara med om, men att lämna allt här hemma bakom en är som att.. nä jag kommer inte på något.

J O B B I G T

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus