Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min vecka

 
Denna veckan har jag jobbat varje dag 7-16 så har inte hunnit blogga så mycket. Har inte varit hemma på två dagar heller för jag har varit i stan efter jobbet nu när det är gothia och mycket folk, och sovit hos Anton så har bara haft en rätt lång och inte så händelsefull vecka.
 
I tisdags (om jag kommer ihåg rätt) satt jag med Jennifer i stan vid vattnet och åt jättegod sallad sen mötte vi Martin och Andre en stund och satte oss vi Heden. Igår var jag hos frisören som jag berättade sen körde Wille hem mig och Anton och idag har jag efter jobbet åkt och kollat på när min bror spela match i gothia och dom vann med 2-1 sedan åkte jag, Anton, Erik, Jeppe, Jonte och Ellen till BK och åt och nu ikväll var vi hos Erik men jag åkte hem för en stund sen för att jag ska upp tidigt imorgon.. och imorgon är det FREDAG!! Sinnes att det är min sista jobbdag imorgon. Känns så bra!
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus