Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

LA ♡

 
Vad mer kan jag säga en att jag är SÅ lycklig och förväntansfull? Det bästa var ju att när vi gick på flyget från Frankfurt till LA så ropar jag till Jennifer 'OMG DET ÄR HON, VAD HETER HON!!! HANNAH MONTANA.. MILEY CYRUS ' så går hon förbi mig och upp till första klass såklart. Efter hela 12 timmar flygresa därifrån till LA så möter vi henne påvägen ut och bara måste ta en bild. Hennes vakt sa att det skulle gå jättesnabbt så därför hann vi inte ta en jättefin bild men glada ser vi ut att vara i alla fall.. har ju precis landat i LA och står bredvid miley..
 
Hur det känns nu när jag är framme? Vet att ni undrar.. Det känns så konsigt. Det är nästan allt jag har att säga för det känns både bra, nervöst, förväntansfullt, överlycklig, rädd och min hjärna hänger inte alls med. Vadå ska jag vara här i ett år? Jag har ju aldrig varit i LA innan och jag känner mig helt borta här.. men det ordnar sig det vet jag, bara vi får koll på allt och fixar lägenhet och besöker skolan så kommer det kännas tryggare. Det bästa är att Jennifers pappa är med oss några veckor så vi slipper virra runt själva i en storstad som de STÖRSTA utomjordings turisterna ungefär. Ja det var så vi kände oss när vi 3 kom i caben (bilen vi hyrt) påväg till hotellet fullt med resväskor i hela bilen och alla stirrade! Haha men det är väl så det är i början..
 
Nu tänkte jag sova för klockan är tjugo över tio här fast i mitt huvud svenk tid så är den ju tjugo över sju på morgonen så jag är riktigt trött nu. Imorgon ska vi upp tidigt och kolla lägenhet och träffa de andra tjejerna vi ska bo med. Så det blir najs!
 
GODNATT ♡

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus