Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

GRÖNT HÅR

Jag trodde aldrig att det skulle hända mig men så gjorde det de.. efter att jag badat i poolen två gånger så blev mitt hår grönt!!!! Har bilder på det när mitt hår är blött men ni ser ju haha.

Så idag var jag hos frisören för att slinga håret och klippa mig men hon kunde inte göra något åt det gröna så jag fick ett tips att gå till en mataffär och köpa askorbinsyra för att lägga i håret. Nu har jag precis haft i det och tvättat ur det så får se imorgon när det är tort om det hjälpte!

Man blandar askorbinsyra med ljummet vatten och sedan tvättar ur det som vanligt när man låtit det ligga i en stund. Annars blev jag nöjd hos frisören, min utväxt är borta och mitt hår är kort och friskt.

Nu har Anton somnat bredvid mig så nu ska jag också försöka sova.. vi ska upp sex imorgon för att jobba som alla andra dagar denna veckan.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus