Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Check-in och poolhäng

Här låg vi hela morgonen och hade det bra efter check-in i skolan. Det är poolen vid vår lägenhet, najs va!?
 
 
Hade in-checkning imorse, eller egentligen har jag det imorgon men jag testade om jag kunde göra det samtidigt som J istället. Och det fick jag men självklart skulle det vara något problem, jag hade tydligen inte gjort klart min Online Orientation så nu när jag satte mig och skulle göra klart den fick jag bara trycka på next igenom hela för jag har visst gjort den, kände igen allting. Det enda jag glömt hemma var att trycka på exit när jag var färdig så fick göra det nu istället. Får hoppas att de ser att jag är klar med den imorgon när jag kommer tillbaka! Check-in tar endast 5 min. J ska göra matte och engelska testet imorgon och jag ska se om jag också kan göra det istället för att vänta till på Onsdag. Det är så jobbigt att vi fått varannan dag, hade vart lättare om vi fått samma så slipper vi åka till skolan varje dag denna veckan, men det borde funka sa dom idag.
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus