Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tusen tack för breven

Åh jag blev så himla glad när jag såg att jag fått lite post från Sverige igår! Ett från familjen, dom skickade ett julkort till mig. Och ett julkort från min mormor där hon skrivit en text om vad jag ska få i julklapp, tusen tack världens bästa mormor!! Det sista brevet var från ICA banken, jag har fått mitt nya ICA kort för jag tappade ju mitt när jag var ute för ett tag sen, eller jag trodde att jag tappat det så fick panik och ringde mamma och bad henne spärra det.. så låg det hemma såklart. Hade inte ens tagit med mig det ut.. hehe
 
Och här hemma i vår lägenhet har det blivit istiden.. Fattar inte att det kan vara så kallt här inne bara för att det är kallt ute. Vi går runt med tjocka tröjor och filtar och Jasmin hade till och med på sig mössa inomhus igår och typ 5 tröjar haha. Kommer ihåg för några månader sen så svettades vi här hela tiden och hade på ACn konstant, speciellt varje natt. Fast okej då, det är skönare att det är kallare så man kan ta på sig mer än att det är jättevarmt och man går och svettas hemma och under natten! 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus