Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

THANKSGIVING

Dagen spenderade jag och Jennifer i Santa Barbara! Vi tog tåget dit på torsdag morgon och var framme vid 12.30 ungefär och då kom Jacob och hämtade oss med hans bil. Åkte direkt och träffade alla andra hemma hos norskorna där alla var i full gång med att laga thanksgiving mat - kalkon! De hade köpt två kalkoner, potatis, morötter, potatismos, championer, vit/rött vin och rosé vin så det fanns alltså en hel del mat och dricka till alla. Det blev en jättetrevligt dag och kväll och jag är så nöjd över att vi åkte dit och lämnade storstaden LA för ett tag, det behövdes.

Jag glömde såklart min kamera som låg hemma och fulladdad.. typiskt. Så här kommer bilder från Jennifers kamera istället från i torsdags på thanksgiving! Första gången jag firar detta.

Superbra människor som vi fick spendera denna dag med!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus