Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

God kväll!

Idag pluggade jag hela morgonen och sen ringde Martin mig (från min klass på gymnasiet) på skype så pratade jag med honom ett bra tag, det blir ju en del att berätta om när man inte pratat mer än sms sedan jag åkte. Och jag visade runt i lägenheten och så. Sen har jag faktiskt bara pluggat och ätit hela dagen. Hade ett litet husråd här hemma nu ikväll också där vi pratade igenom om allt möjligt här hemma och om lovet osv! Sånt behövs verkligen när man bor fem tjejer i en lägenhet så det var jättebehövligt. Sen gick jag och Linnea och badade i jacuzzin vilket var helt underbart. Den är så bra nu när det är vinter och kallt här också.
 
Nu har jag precis duschat och kollat på solsidan och ska sova!
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus