Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Friday

 
Igår var det en riktigt lugn dag och ganska så fint väder som det varit de senaste dagarna. Jennifer åkte till universal med Julia vilket jag också ville göra men bestämde mig för att vänta med det eftersom jag ändå ska dit inom två veckor med Anton. Titti var och fixade sitt hår och de andra pluggade. Så jag gick ut och la mig i soffan vid poolen där det var sol en stund i alla fall. Som ni ser så är det ingen sol längre vid poolområdet eftersom solen är så låg nu på vintern så jag fick passa på den halvtimman som den var vid soffan i alla fall haha!

Sen tog jag det bara lugnt hemma och vid sex ungefär bestämde jag mig för att gå och träna. Hade fortfarande träningsvärk i låren från i onsdags (om jag minns rätt?) men tänkte att jag kör ändå. Körde cross-trainer i 38 minuter och när jag skulle gå hem igen så kändes det som knivar i mina lår, jag fick gå jättesakta haha asså har nog aldrig känt sån smärta i låren efter träningen!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus