Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

FÖRSTA ADVENT - DECEMBER

Efter att min Anton ringde mig i morse och jag pratat med honom hela morgonen så tog jag en dusch och sedan begav sig jag och Jennifer ut för lite jul-shopping. Gick till Kmart som det heter och där köpte jag med mig en jättemysig filt (ett måste nu till julen), en ny duschhandduk och en liten handduk. Sen köpte vi även shampoo och balsam och lite julpynt. Dock är vi inte alls nöjda med ena saken som ligger på bordet nedanför på bilden. Ljuset var inte så fint (blått ljus som blinkar känns det som) så får se om vi lämnar tillbaka den eller så får den bara stå som prydnad.

Sen gick vi vidare till World Market där dom har allt möjligt ifrån olika länder. Vi köpte pepparkakor, marie kex, fyra styckna ljus som luktar vanilj - för att tända varje advent och en silvrig sak som ljusen ska stå på.


Pepparkakorna var SÅÅÅ GODA

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus