Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

DECEMBER 4

 
Varit en skön dag i skolan idag - jättekyligt väder (men det är ju trots allt vinter) så kan inte klaga men det är ändå soligt. Hade test på gymmet idag precis som vi hade i början och jag hade förbättrats i alla fall så det känns bra. Sist skulle vi springa 12 minuter runt planen men högst 4 varv (vilket är ungefär 1,6 km), och om man inte hann så hann man inte.. men jag sprang dessa varv på 7 minuter, och då sprang jag ändå längst ut på planen för de riktiga löparna var där och sprang så vi får inte störa dom, men är nöjd i alla fall! Nu är jag hemma och längtar inte tills jag ska tillbaka till skolan snart igen för den sista cheerleading lektionen ÄNTLIGEN SISTA!!
 
Hehe somnade ute i solen på rasten och blev helt rosa i ansiktet. Nu har jag precis kollat klart på paradise hotel och skypear med min kärlek. Godnatt Sverige!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus