Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tror jag har det för bra

Vet inte ens vad det är för dag idag? Jo måndag för att jag såg det på datorn förut men datum har jag ingen aning om. Här har man ingen koll haha! Så är det när man är på 'semester'. Man lever livet och skiter i vilken dag det är osv. Nu ligger vi vid poolen och steker, har skön sommarmusik i öronen och bara NJUTER hela tiden verkligen. Jag tar vara på varje sekund här. Imorgon åker vi till vegas och på fredag kommer vi hem igen.

Idag har vi först tvättat, städat och jag har suttit med alla mina kvitton och skrivit upp alla köp så jag ska ha någon koll på min ekonomi. Slängde sen alla kvittona och har allt nerskrivet i anteckningar. Vet ni vad? Jag grät när jag fick reda på hur mycket jag shoppat för på 2 veckor.. jag överdriver inte!!! Min hjärna har gått in i sin egna värld dessa 2 veckor och fått för sig att köpa ALLT snyggt jag sett eller något.. usch och fy på mig. Nu får jag inte shoppa på läääänge. Och nej jag tänker inte skriva här för hur mycket jag shoppat kläder för för er som undrar.

Sen har jag skypeat med min kära familj där hemma i Sverige idag också. Å vad jag längtar efter er! Fast jag vill inte hem till er, önska ni var här istället. Och ni har fått det så fint där hemma!!! Älskar er.

Nu ska jag sola, ciiiiaaaooo

Kommentarer

Familjen

2013-08-17 - 21:04:19
Och vi älskar dig, bästa dotter och storasyster

Mamma, pappa, Kiffe och Oliver

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus