Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

t-mobile

Godmorgon Sverige! Äntligen har vi fixat ett amerikanskt abonnemang, t-mobile. Så vi har alltså nätverk vart vi än är och behöver inte fråga efter wi-fi överallt hehe. Så säg till mig så får ni mitt nya nummer!! Smsar fortfarande gratis med imessage från det så ni vet. Och kan ringa från viber eller skype på mobilen! 
 
Nu ska vi ut och äta, har grillat ikväll och snälla Patrik bjuder oss :) SÅ GOTT
Måste bara ta på mig varma kläder, inte varmt här på kvällarna inte! 

Första gången jag bloggar från lägenheten JUSTE NU KAN NI SKYPEA MED MIG SÅ JAG KAN GÅ RUNT OCH VISA ER I LÄGENHETEN KOM JAG PÅ NU!! haha. Internetdelningen är dock seg så kan inte ladda upp bilder.. Den blir bättre på torsdag när vi äntligen får vårat internet.
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus