Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Svar till er

Från: Filippa
När allt är klart i lägenheten så kan ni filma så det blir en liten rundtur hehe. Saknar er!!!! <3

Svar: Ja självklart kan vi göra det Flippisen!! Förstår att ni vill se hur vi bor och hur det kommer se ut när allt är klart. Jag saknar dig med! Hoppas allt löser sig med cheeren och att du kommer trivas :) puss
 
Från: Anonym
Hej, du skriver jättebra och detaljerat!! Skulle du kunna berätta lite hur ni har råd med allting och hur ni hittade eran lägenhet? Jag funderar själv på att åka men det är så sjukt dyrt..

Svar: Tack så mycket!! Jag lånar ju som sagt pengar av CSN för att jag ska studera här i la. Dock får jag inte mina pengar förens den 5 augusti, alltså har jag fått låna pengar av mina föräldrar så jag kan leva dessa första veckorna utan CSN pengarna. Man måste vara beredd på att allt kostar hela tiden. Så att jobba ett år och spara pengar innan man åker rekommenderar jag, om du inte har föräldrar som betalar åt dig. Jag hann ju inte jobba innan jag åkte, jag tog precis studenten. Så jag lånar av mina snälla föräldrar och av CSN som jag sedan kommer att betala tillbaka. Lägenhet började vi leta redan i Sverige, vi kollade på olika hemsidor och broadcast fastnade vi för men även park la brea. Men när vi var på visningen här i broadcast den 27 juli fastnade vi direkt och alla 5 ville ha den utan att ens gå på någon annan visning! Vi har precis flyttat in och än så länge är vi supernöjda.
 
Jag tycker verkligen att du ska åka!! Tänk bara på att det kostar en hel del med ansökningarna och alla papper, resan till stockholm för att skaffa visum osv. Det är sånt man inte tänker på när man ansöker! (jag hade ingen aning och plötsligt var det massa att betala hit och dit)
 
 
Men glöm inte! DET ÄR SÅ VÄRT DET! Jag älskar detta livet och jag har inte någon alls hemlängtan, det är tvärtom jag har ÅNGEST för att jag bara ska vara här ett år. Vill inte tänka på att jag ska hem till tråkiga Sverige igen.. :(
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus