Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Long day

skulle lagt upp detta igår men internet stängde av..
 
Idag har vi hunnit med en hel del. Imorse var jag och Jennifer på plats i skolan 8.00 för att ha Group Counseling. Vi lyssnade på en tant som snackade i en timma och jag var såååå trött och orkade verkligen inte lyssna men var ju tvungen.. visste i princip allting hon sa redan menmen. Nu är vi klara med allt innan skolan börjar i alla fall! Jag valde mina units och gjorde mitt egna schema men står fortfarande i kö till två stycken. Vi fyllde även i något papper osv. Kan visa mitt schema när jag vet att det är 100% färdigt. Försökte göra det så bra som möjligt men att sätta ihop sitt egna schema är inte det lättaste.. speciellt inte när de tider man vill ha redan är fulla.
 
Klockan 12 var vi klara och sedan dess har vi (jag, Jennifer och Patrik) varit iväg lite överallt och ingenstans. Var först på 3rd street och åt lunch på Barney´s hehe vårt favvo ställe. Sen gick vi den gatan och jag shoppade en del på Urban Outleeters och köpte en bikini på Victoria´s secret nu innan vi åker till San F. och Vegas :))))
 
Efter 3rd street tog vi en promenad ner till stranden i santa monica och kollade, hur fint som helst och stranden är BIG BIG BIG. Har nog aldrig sett en sån bred och lång strand! Sen åkte vi till Beverly Hills för att kika på de lyxiga husen men vi hittade inte till det bästa stället, men där vi åkte var det endå sjuka hus. Man kan ju bara tänka sig vilka som bor där.. många hus kunde man inte ens se för att de va täckta med höga buskar och stora galler och grindar. Och de flesta husen ligger uppe på berget där hollywood skylten finns! 

Sen åkte vi till Walk of fame för att kolla på stjärnorna i marken och gå på den gatan men hela gatan var jättetrång och nästan helt avstängd just när vi var där idag så vi fick trängas en del. Det var nämligen premiären på en ny film Planes som är en barnfilm. Istället för filmen bilar "cars" så har de gjort en likadan fast med flygplan så de hade lagt ut en lång röd mata längs vägen och det var fullt med högljuda fotografer och människor som tog kort på kändisarna (antagligen de som spelar rösterna i filmen) Men vi såg endå en del. Och såklart kunde jag inte hålla mig.. så jag gick in och köpte ett par JÄTTEsnygga klackskor förlåt mamma, pappa men jag var tvungen för de var sååå snygga och jag fick ju aldrig med mig ett par hit.. övervikt ni vet! Så nu äger jag ett par som jag ska ha på mig när vi går i Las Vegas såklart! Där kan man inte se ut hur som helst :)

Så det var vår dag. Just nu sitter vi 4 tjejer på rad inne på erewhon med våra mac datorer och håller på med internet. Man blir besatt av internet när man väl får det här eftersom vi inte har det överallt! Juste, vi var förbi T-mobile förut också och fixade så jag och Jennifer ska ha abonnemang hos dom. Så snart ändrar jag till Amerikanskt nummer istället och kommer kunna ringa/smsa och surfa hur mycket jag vill här i USA till amerikanska nummer. Dock kostar det mycket att smsa/ringa hem till Sverige men inte om man har imessage! perfekt!
____________

Tröja jag köpte på Urban idag. Slapp magtröja typ.

Bikinin från Victoria´s secret. Love!

Skorna!!

Shorts från Urban.

Crop top som jag köpte i förrgår. Från Abercrombie & Fitch!

Går för långsamt att ladda upp så kan inte visa allt jag köpt.
GODNATT

Kommentarer

Izabelle

2013-08-07 - 07:16:20
ååh fanny du har det så gött va! älskar att läsa din blogg nu :D! blir inte alls avundsjuk :D!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus