Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Lite problem med örat

 
Godnatt alla. Här är klockan bara fyra på dagen men nu har ni säkert gått och lagt er för jobb och skola har börjat komma igång igen. Känns så skönt att sitta här i min säng i soliga kalifornien och ha en vecka kvar till skolan börjar som jag ser fram emot. Idag eller inatt, gick jag och Jennifer upp för att logga in på skolans hemsida och välja det sista kurserna.. vi trodde det skulle droppas massa kurser inatt men när vi väl sitter där helt dödströtta i sängen klockan fyra på natten så ser jag att det står " 19th August 7pm " och inser att det är idag klockan sju på kvällen som kurserna släpps om inte folk har betalat! Blev lite smått irriterad och somnade om igen.
 
Idag har vi fixat lite med el och vatten och sen när vi kom hem gjorde jag och Jennifer banan-pannkakor och åt till filmen kick-ass. Banan-pannkakor är endast banan och ägg som man blandar och steker i olja eller smör och sedan hade vi keso och hallonsylt till, mumma!!
 
Sen är det ju så då va att jag har lite problem med min hörsel. Har alltid varit öron barn sen jag var liten och haft rör och sånt.. så efter alla dumma hissar på hotellen som går så sjukt snabbt upp och ner och efter att ha åkt med bilen på höga berg och så så har inte mina öron mått jättebra precis. Så igår gick jag och köpte mig droppar för öronen och började med dom idag. Jag har använt mycket sånt innan när jag var yngre men denna gången.. aldrig känt att det bubblar och fräser så mycket i örat och kittlades som bara den! Patrik filmade vilket jag inte visste om och Jennifer bara skrattade åt mig.. HAHA fy vad konstigt det kändes! Och såklart lurade han mig att det står på förpackningen att det är farligt när det knastrar BLEV SÅ RÄDD!! 

Vill ni se filmen kan ni se den här 
Hahahah jag dog när jag såg den!!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus