Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Ikväll - 15 augusti.

Hej igeeeen! Nu är jag sådär blogg sugen igen som jag blir ibland. Får vissa dagar då jag tänker "orka blogga, nu är jag här och vill inte lägga ner tid under mitt år på att skriva vad jag gör hela tiden utan jag vill bara vara - alla behöver inte veta allt hela tiden" men nu så när jag blir blogg beroende så tänker jag "herregud jag måste blogga! Och visa alla bilder jag har och det nästan kryper i fingrarna för jag vill skriva och berätta om allt". Jag har tänkt på en sak, tänk vad mycket som händer här som inte ni ens ser i våra bloggar. Och då menar jag inte några stora grejer för det berättar vi om hela tiden men små saker hela tiden, ni har ju ingen aning om det vi inte skriver.. hehe. Fast hur kul skulle det vara att läsa varje detalj, menar bara att vi har en sån sjuk upplevelse vi är inne i just nu, har haft några redan och har framför oss mest. Och ni kommer inte ens veta hälften av vår resa - allt det vi är med om här kommer bara vi veta om!! Sådeså.

Idag åt vi jättegod lunch vid restaurangen vid poolen och sedan gick vi tillbaka till solstolarna och la oss en stund till i värmen. Och nu ikväll har vi varit ute och ätit på restaurang som hade riktigt god mat!! Och vi delade på en efterätt också, cheesecake som jag så efterblivet frågade dom om det var ost i, är jag dum på riktigt eller!? Ibland frågar jag utan att tänka på vad jag säger.. men sån är jag :)

Hade en grymt trevlig kväll med Jennifer och Patrik. Satt länge kvar efter vi ätit upp och pratade om allt möjligt och kom in mycket på stjärntecken och personligheter utifrån det. Och ja ni som läser Jennifers blogg läste ju om hennes historia om tvillingarna. Själv har jag alltid trott på sånt med stjärntecken och att spå människor, tycker det är läskigt men jag tror verkligen på det. När jag läser tidningar så är det första jag gör att kolla dagens horoskop. Och det som står där tänker jag nästan på hela dagen för att se om det stämmer.. haha det visste ni inte om mig va? Jag har alltid varit nyfiken och velat gå till en spåkvinna, men jag vill inte veta allt - bara lite. Jag är fiskarna och de enda jag läser om dom är att fiskarna väldigt ofta drömmer sig bort och blir besviken på hur verkligheten ser ut på riktigt. Jag fantiserar mycket och har mycket fantasi tydligen, är väldigt romantisk och trygg och en god lyssnare står det om mig, och att jag tänker på andra mer än mig själv tex att jag ofta glömmer av mina egna problem för att jag lägger all energi på andras problem istället. Ja.. man kan ju läsa allt möjligt om stjärntecken men nu vet ni det! Jag kan inte sluta läsa om det i alla fall.

Nu ska jag nana, godnatt.
 

Kommentarer

Leif olsson

2013-08-17 - 07:40:03
Hej Hej Var fina bilder samt att du har trevligt där det gläder mig. Vi skall hem till Mariette i dag ( lördag) Leif o Barbro

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus