Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Golden Gate

 
Lite mer bilder från när vi åkte iväg på kvällen i San Francisco för att se Golden gate. Den bron var ju ett måste att se när vi var där och jag måste säga att den var riktigt snygg asså!! Har alltid velat ta bild med den och nu har jag ju gjort det. FINNEMANG.
 
San francisco var en jättemysig liten stad men LA tycker jag mycket mer om eftersom jag är mer för storstäder och där det finns mer att göra och se. Plus att det var väääldigt kallt i San francisco jämfört med LA. Sjukt att det kan vara sån skillnad bara några timmar bort.. det tycker jag är häftigt med USA att allt är så olika här på alla platser. USA är som ett eget litet jordklot känns det som, dom har allt. Alla olika väder, allt att köpa osv!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus