Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Från första i måndags

Här är lite bilder från när jag skyndat mig tillbaka med taxi från sjukhuset och skulle hinna till cheerkursen som vi har ute på planen i skolan. Jag var inte med någonting denna lektion, men de gjorde endå ingenting på lektionen mer än att prata och skojbygga lite (coed laget gjorde de på sidan av), men efteråt köpte jag mitt grymma vatten i ett litet mjölkpaketet ser det ut som och hällde i mig, bytte om och sen till coed lagets träning på kvällen! Jag ska försöka bli bättre på att ta mer bilder i skolan men ni förstår inte hur pinsamt det är att gå runt och ta upp systemkameran hela tiden och ta bilder överallt.. haha därför har jag inte gjort det men lovar att försöka. Och även att ta lite bilder från träningen kanske om ni vill se?

Okej jag är dunder trött just nu. Betalade min del av hyran idag (skönt att det är gjort!!) och efteråt valde jag att inte lämna min säng och jag somnade direkt och sov nu i fyra timmar i sträck. Vaknade nyss och klockan var åtta på kvällen så nu ska jag bara sova vidare, men gud vad jag verkligen behövde sova! Får nästan ingen sömn alls nu när skolan börjat. För er är det morgon när som helst, godnaaaatt.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus