Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Får se fram emot annat istället

Hallå däär! Sitter på engelska lektion nu och är hur trött som helst. Har nog gäspat ungefär hundra gånger under denna timman. Det värsta är att denna klassen är sex units så lektionen är tre timmar lång.. Booooring. Fast endå, jag lär mig :)

Sen har jag lång rast i ungefär två timmar och sen har jag dans lektion!

Var hemma halv ett igårnatt och alarmet ringde halv sex imorse, inte konstigt att jag är trött plus att jag är sååå besviken från igår. Jag kan inte släppa det och kommer aldrig kunna göra. Cheer var det jag ville hålla på med men nu får jag ändra mina planer helt och hållet. Vill vara krypa ner i sängen och stanna där hela helgen för att bara tänka och hitta mig själv igen och vad mitt mål är med att jag är här! Vad ska jag nu hålla på med på fritiden? Cheerleading var en stor del av mitt liv och det var det som fick mig att älska skolan här för jag längtade till cheerträningarna. Jaja det är som det är och jag får göra det bästa av situationen.

Träna gör jag ju endå fortfarande både i gym klassen och dansen!

Have a nice day ♡
Ville bara visa att jag lever efter gårdagen. (Vaknade med världens klump i magen imorse, tror ingen förstår hur mycket jag ville cheera)

Kommentarer

Mamma

2013-08-29 - 19:01:42
Rätt inställning, när jag ser din rubrik är det just vad ni ska göra :-) Nya utmaningar, se er omkring, det finns säkert andra lag, ni är ändå bäst, sök upp andra lag visa vad ni kan, Jennifer svichar fram med sina volter och du visar cheerhopp, många kramar till ER båda
Svar: Haha du är för rolig! Ja vi får väl se om vi hittar något annat, men det finns ju så mycket mer att göra här i USA :)
Fanny Petric

Farmor

2013-08-30 - 11:18:28
Älskade vad har hänt? Blir bra iaf du har så mycket att glädjas åt och allt har sin mening nu kan det bara bli bättre. Idag känns som höst här i Gbg regnat inatt och inga sköna kvällar mer. Om det är något du vill ha så skriv till mig. [email protected]. Tusen kramar och se framåt och var rädd om dig.💕

Linnéa

2013-09-01 - 14:07:06
Va? Kom du inte med? Då måste dom vara dumma i huvudet. Sånna skall du inte umgås med! Kram på er

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus