Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

En lång första dag

Precis kommit hem efter världens längsta dag. Har ingen lust att berätta just nu för jag mååååste sova!
Klasserna har gått bra i alla fall och jag har spenderat fem timmar på sjukhus idag pga mitt finger och sedan cheer träning med skolans coed lag nu ikväll. Dock kunde jag inte vara med så mycket för jag har bandage runt hela fingret och kan inte röra min ena arm efter stelkrampsprutan jag fick på sjukhuset, men fick i alla fall testa lite och de var riktigt skoj! På onsdag är det tryout och jag kommer inte vara helt frisk men får göra de bästa av situationen.. nu ska jag sova! Godnatt
 
Och ja jag trivs dunderbra här, det är bara jag som alltid ska ha otur haha! Älskar collegelivet, kan inte förstå att jag ska här ifrån sen? Och kan heller inte förstå att jag tränar cheer med ett amerikanskt skollag, det har alltid varit min dröm. Och vet ni vad? De ska åka och tävla i Florida i Januari så dit får vi åka med om jag och Jennifer kommer med i laget. Men det är inte alls säkert! I alla fall inte för mig eftersom jag inte har chans att visa så mycket nu heller.. :( De är 9 killar och 9 tjejer och de kör bara partner och gympa! KANON nattinatti

Kommentarer

Mamma

2013-08-27 - 17:35:40
Tänk att lilla du är i den stora världen, du är fantastisk duktig Fanny, blir bara lite orolig när vi inte kan hjälpa dig, tur är att det finns mobiler, datorer och sms så vi här hemma kan följa dig. Skickat paketet idag puss // Mamma
Svar: Ja och det känns helt underbart att vara här! haha ja det är tur de, hade aldrig hittat till sjukhuset annars. Tack mammi, hoppas de kommer hit snabbare än snabbast. PUSS
Fanny Petric

pernilla

2013-08-27 - 22:12:05
Låter som du lever i en dröm! Så glad för din skull.

Kram från Extramamman!
Svar: Det känns nästan så ja! Kram bästa Pernilla!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus