Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

College

Idag har jag gjort absolut ingenting mer än att bara vila hemma och varit iväg i matbutiken Whole Food Market för att storhandla. Köpte två fulla tunga påsar med mat som jag sedan bar hem tillsammans med de andra som köpte sin egna mat. Det är lättast så när man bor så många, att alla köper sitt egna hela tiden så det inte blir något tjaffs om vem som ätit vad och inte. Hade ont i huvudet både igårkväll och idag också så därför valde jag att bara ta det lugnt hela dagen, ätit lunch och middag och nu är jag bara trött och seg men jag, Jennifer och Titti kanske ska ta oss ut på en promenad i parken en stund innan vi går hem igen. Fast i för sig klockan är snart halv elva nu men det gör inget.. alltid mysigt med sena promenader och rätt sällskap!
 
Sen har jag skypeat mycket med min pojkvän idag eftersom jag varit hemma i stort sett hela dagen (fast okej vi pratar varje dag men endå). Jag saknar dig så mycket Anton och det vet du om. Imorgon börjar ju hulebäck skolan igen medan vi som tog studenten aldrig behöver gå tillbaka dit igen! Dock har jag ju en ny skola att gå till om en vecka, ska bli sååå kul att börja faktiskt. Ser fram emot att se hur skolan går till i USA och hoppas på amerikanska fotballs matcher som vi kan se på den stora planen och läktaren vi har utanför skolan. Ja ibland drömmer jag mig bort rätt mycket om hur jag vill att allt ska vara, men det återstår att se om en vecka. Och om man trivs eller inte! Fast varför skulle man inte trivas? Det är college i Kalifornien lixom, i LA hehe.. går nog inte att vara missnöjd.
 
 

Kommentarer

Mamma

2013-08-19 - 11:46:25
Drick massa vatten, då försvinner huvudvärken.

puss

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus