Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Vet inte vart jag befinner mig om 3 månader?

Hej! Firade Emma och Elina igår så var på Valand - dansade en del och hade jätteskoj med väldigt många! Mår dock inte toppenbra idag haha, mitt huvud värker osv, och snart ska jag iväg på träning i fyra timmar! Men det ska nog gå bra. Igår fick jag ett mail av SMC och det verkar som att min ansökan har kommit fram och att jag får reda på svar om ett tag. Inte alls kul att gå runt med en klump i magen för att jag inte vet hur min framtid ser ut? Känns konstigt att om 3 månader sitter jag antingen hemma och väntar på att börja jobba i höst här i regniga och kalla Sverige.. eller också sitter jag på en strand i soliga Kalifornien och väntar på att börja studera och bara vara så sjuuuukt lycklig. Vill inte ens tänka på att det finns chans att jag får ett nej och blir kvar här..
 
Nu ska jag vila innan jag åker iväg på träning i fyra timmar!
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus