Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Går inte en dag utan att jag tänker på det..

Det går inte en dag utan att jag tänker på att jag kanske om några månader befinner mig i Kalifornien. Samtidigt känner jag mig stressad för det är mycket som måste skickas in och förberedas och tjejen jag har kontakt med nu via mail som hjälper mig med ansökningar är iväg på "busniess" som det står när man mailar henne.. och det gör det inte lättare för mig. Har en del frågor varje dag som snurrar i mitt huvud så är alltid skönt att ha en kontaktperson som har svaren på allt. Tänkte även kolla in på CSN:s hemsida nu i helgen men dom har legat nere nu och skulle öppna idag igen så får hoppas att det funkar idag. Ska skriva lite till dom angående bidrag osv när man ska utomlands och studera. Jag har nämligen ett sista datum som jag måste skicka in anmälan därför blir jag stressad för att jag är rädd att jag inte ska hinna även om jag tror att det kommer att lösa sig!
 
Jag vill resa på egen hand och vara borta från mitt nuvarande liv, för att lära mig nytt och se världen från ett annat perspektiv - och framför allt, växa som människa. För det finns så mycket mer där ute att upptäcka och se än vad vi tror. Jag vill inte bli fast här, jag vill vara med om mycket mycket mer en ett svensson liv i lilla Sverige.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus