Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

TORSDAG


Varning för svettig bild, påväg hem efter dansträningen
 
Helg igen!! Är så glad för det. Nu är det bara 4 veckor kvar innan det är ett långt jullov!
Hade engelska och dans i skolan idag som vanligt. Skulle lämnat in mina två texter om dansuppvisningen idag men jag har ju inte skrivit ut dom än.. asbolut inte hunnit så jag sa det till min lärare och hon svarade;
"Okey, but you can't get an A if you do not submit your papers in time" Och ja det är rätt, men ni som inte vet vem hon är - världens bittraste människa och ni ska bara höra vad hon säger om någon dansar "fel".

Men i vilket fall som helst, det enda jag kunde tänka på när jag gick därifrån var "ahopp.. så jag kan alltså få A i denna kursen? HAHAH WHAT?" trodde jag aldrig.. Men nu rök väl det. Får väl lämna in mina papper på tisdag istället och få ett B eller C istället. MEN VAD GÖR DET OM HUNDRA ÅÅÅR FÖR JA ÄR GLAD ÄNDÅÅÅ. BYEBYE NU SKA JAG NJUTA AV HELG!!
 
Idag var det också en väldigt varm dag, har dock varit i skolan hela dagen. Kunde inte sola igår heller för tyvärr blev jag utelåst plus att solen knappt lyser vid poolområdet längre.. suck. Men jag ska inte klaga, det är ändå härligt att gå runt i sommarväder!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus