Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Los Angeles County Museum of Art

Jag och Linnea gick förbi och kollade dessa lampor vid LA county museum of art medan vi väntade på bussen. Det är så vackert där, såhär på kvällen. Om ni har sett filmen No strings attached med Natalie Portman och Ashton Kutcher så vet ni att en scen i filmen är inspelad precis här. Har själv inte sett filmen men vill göra det nu bara för det haha.

Godmorgon och godnatt världen! Idag har jag faktiskt hunnit städa hela min svarta byrå där mina kläder legat huller om buller ett tag så tänkte att det var dags att fixa i ordning där. Så nu är allt på plats och jag kan hitta mina kläder igen! Sedan skulle jag, Jennifer och Titti ta en promenad ut i det fina vädret (och oj vad smart jag är som sätter på mig jeans i 25 graders värme..) för att hitta en bra tatueringsstudio att kika in i. Tänkte kolla in LA ink men det låg för långt bort för att gå till plus att där är det ju typ några år väntetid..
 
Hitta en annan studio som var fräsh och verkade bra. Men inget mer om det nu för detta är i framtiden så det tar vi dåååå.
 
Nu ikväll har jag och Linnea varit iväg på dans show precis som förra helgen men var tvugna att gå idag också. Detta är alltså som en läxa för oss eftersom vi läser dans i skolan. Var hur kul som helst att se! Idag var det inte Jazz, modern dans och balett utan det var afrikansk/mexikansk/USA dans, lite blandat helt enkelt med olika stilar och det var så roligt att se! Det var lugn fin dans, magdans, trummor, fjädrar, stora kjolar osv osv. Tyvärr får man ju inte ta kort eller filma men ni får föreställa er själva.
 
Nu kom vi precis hem och köpte med oss Sushi på erewhon så nu är jag mätt och belåten och ska sova.

Kommentarer

Mamma

2013-11-09 - 22:49:52
Detta får du visa oss när vi är over there , vad fint puss
Svar: Absolut! Puss
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus