Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Break the prison rules and you go to Alcatraz

HEJ ALLA
 
Förlåt för att det blir så dålig uppdatering här men vi hade bara internet i en dag på rummet sen stängdes det av och man skulle få köpa det i så fall. Så vi har det endast här nere vid lobbyn. Så nu sitter vi här nere. Jag sitter med min nya ljusblå mysdress från Juicy Couture som jag köpte idag. Jag älskar den, så skön!!
 
Ni vet ju att vi skulle bort från stan igår, mot havet och hamnen för att åka över och se alcatraz och sedan en sightseeing runt San Francisco och det gjorde vi minsann. Men kallt var det! Hela dagen! Så vi frös som sjutton och vi hade inte mycket kläder på oss.. det blir lätt så att man vill tro att det är varmare en vad det är hehe. Men här i San Francisco är det inte alls varmt. Bara ibland när solen är framme som idag, men inte igår! Det blåste och var molnigt så vi fick stå ut i alcatraz, men då var vi endå inne också, sen när vi kom tillbaka till hamnen gick vi och köpte oss varsin billig kofta innan vi skulle på bussen för att åka runt. Det var det värt!! Och när vi skulle på bussen så delade de ut stora vindjackor som höll värmen också, så det gick bra till slut endå.
 
Men shit the same. Alcatraz var jättehäftigt att se. Man fick ha på sig hörlurar och playa en röst som pratade och berättade om hur det var att leva i fängelset och samtidigt berättade han hela tiden vilket håll man skulle gå och i vilken cell man skulle titta i när en röst pratade. Vi fick ta massor med bilder men tyvärr kan jag inte visa er alla, som ni förstår.. tror inte ni vill se över 100 bilder på ett fängelse.
 
nätverket verkar inte vilja sammarbeta så får visa mina andra 719239893083 bilder jag faktiskt tänkt visa imorgon eller början av nästa vecka puss!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus