Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Saknar dig och alla klassisar

Svar på en kommentar angående inlägget jag skrev om att alla här i USA är så trevliga.
 
Izabelle:
asså det är så jävla sant!! tänkte på det med när jag var i New York, alla är så trevliga mot varandra!! typ när man nös så hörde man något ba bless u, tänk om jag hade sagt så till någon här i sverige?? hade så fått blicken.. puss på dig!
 
 
Haha izza du får ett eget inlägg!
Ja men visst är det så! Det är trevliga och lixom alla pratar med alla typ, det är jättevanligt att någon bara kommer fram och vill prata utan att de tycker de är konstigt, men de är bara kul. I sverige gör vi ju aldrig det med någon vi inte känner.. haha ja det hade du fått!! Ja, jag läste att du varit i NY på din blogg, det måste vart skitnajs.. och all shopping!!! Jag vill också åka dit! Hoppas allt är bra med dig! Pusspuss miss u
 
 

Kommentarer

Izabelle

2013-09-20 - 11:09:33
åååh sötis!! det här inlägget har jag inte sett!! Saknar dig!!

Izabelle

2013-09-20 - 11:12:12
och det var skitnajs i NY, saknar det redan så!! och all shopping och trevliga människor! du lever drömlivet! puss

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus