Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Så amerikanskt det kan bli

Idag var jag och Jennifer med cheerlagen på ett fotball game och hejade! Vi fick chansen att testa på hur det var och danserna/ramsorna fick vi bara försöka hänga med i. Vi byggde ingenting idag utan vi var med för att få testa på det, så vi får se om vi går med i laget osv sen. Ska prata mer med vår coach om det och sådär innan det är 100%. Tycker i alla fall att det var riktigt kul att ha testat på för det var något av mina måste-göra här i usa, fast som jag endå aldrig trodde skulle hända! För detta är sååå amerikanskt och såååå fun!

Här kommer bilder från dagen som Linnea var så snäll och tog när hon kom och tittade på oss. Jag såg dock inget själv av matchen men wow vad stora killarna är, och vad MÅNGA dom är. Det trodde jag inte! Och vet ni vad? SMC vann också!! Såklart

 
 
 

Kommentarer

Barbro

2013-09-15 - 09:57:37
Älskade Fanny vad vi är stolta över dig och att få vara med om en sådan sak fyller mina ögon med tårar. Älskar dig. Lycka till med allt. Fina ni är du och Jennifer. Kram BP.
Svar: Ja det är jättekul att vara med om detta! Något jag alltid älskat. Tack så mycket farmor! Kram
Fanny Petric

mamma

2013-09-15 - 15:52:33
Underbara bilder
Svar: Visst är dom, Linnea är en duktig fotograf hehe
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus