Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Party på Lure igår

Usch och fy och blä vad dåligt jag mått idag och vad tråkig jag varit som legat inne i sängen hela dagen och Titti fick gå ner till erewhon förut för att köpa mat till mig. Haha! Lax och potatis blev det i alla fall och de slank ner lätt i min tomma mage. Igår var vi ute för första gången och stället heter Lure. Det är helt annorlunda mot hemma, här är utestället "utomhus" det har inget tak utan bara väggar och består av massa runda bord där det samlas folk och det är promoters runt varje bord som fixar dit tjejerna. Sedan någon halvtimma efter kommer alla killar dit. Det som är sämre är bara att uteställena stänger klockan 02.00 här, det trodde man inte i hollywood? Och efteråt åker man med på efterfest någonstans (oftast).
 
Jag hade en skitkul kväll verkligen och dansade en del! Och ja jag är 19 och man måste vara 21 men har man kontakt med en promoter så är det inga problem och när vi var ute igår så kommer nästan alla promoters fram och vill byta nr eftersom promoters vill ha så mycket kontakter som möjligt! Så efter igår kommer det inte att vara några problem för mig och Jennifer att också hänga med ut och ha kul med tjejerna! Detta har ju varit ett väldans problem för oss ett tag nu att vi fått stanna hemma, kolla film och äta ben and jerrys när de andra går ut, men inte nu längre hehe! Efteråt var vi på efterfest i ett jättefint hus ganska nära här vi bor. 
 
Nu vid tjugo över nio kom jag utanför dörren för första gången idag, och jag var tvungen att gå ner till erewhon för att köpa lite mat till imorgon och veckan! Har inte orkat göra det tidigare idag. Men nu mår jag toppenbra helt plötsligt och vill inte alls sova :)
 
Haha fina bilder från igår..
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus