Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min lördag hittills


Åkte till Beverly center tillsammans med Titti och kollade runt i affärer. Hon bytte sitt datorskal som hon tvekat på så länge om hon ska ha grå eller rosa men nu blev det rosa istället. Jag köpte tights till dansen (ja min danslärare är hur hård som helst när det gäller klädsel och pekade ut vilka som var rätt och fel klädda förra lektionen) och underkläder. Och jag testade även MAC smink, jag frågade efter concealer så jag fick sätta mig på en stol så sminkade hon mig för att visa hur den såg ut på mig. Det sminket är jättebra verkligen!!
 
Efter gick vi till cream cookie där man köper glass och kaka tillsammans som ni ser på bilderna. Finns massor med smaker och herregud vad gott det var! Men kladdigt.. sölade ner hela mig på grund av värmen som gör att allt smälter på bara några sekunder. Ni ska bara veta hur varmt det är här! Det går inte att gå ut knappt och jag letar efter skugga hela tiden. Vill inte ens vara i solen!! Trodde inte det kunde bli såhär varmt här?

Och när jag kom hem var mitt paket i lobbyn när vi gick och frågade!! ÅÅ blev så glad, tack igen mamma du är bäst! Jag hade bett henne skicka mina cheerskor och så hade hon även skickat två linnen och mina cheershorts som låg hemma i garderoben och ett armband och såååklart två baoooouta stora marabou choklad! MUMS
 
(Kollade även massa kepsar till min bror som vill ha, finns hur mycket som helst här i USA inne i många butiker, så om ni vill ha någon är det bara att säga till)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus