Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Fråga allt ni undrar över så svarar jag på allt i ett inlägg

Nu har jag fått väldigt många frågor om USA, college, resan, kostnader osv osv så jag tänkte att ni kunde fråga alla frågor ni har under detta inlägget. Så kommentera med namn eller anonymt! Allt ni undrar! Så svarar jag på alla frågor ni har i ett långt inlägg istället. Det blir lite jobbigt att skriva och förklara allt flera gånger om till olika personer så nu har ni chansen att fråga allt :)
 
Om ni har andra frågor kan ni fråga de också, kanske hur processen var innan jag kom hit eller vad det jobbigaste eller bästa är med att vara här? Vad vet jag.. fråga allt nu så jag kan svara på allt i ett inlägg och slipper få massa små frågor lite då och då!
 
Och hehe.. tatueringen var inte äkta !! Skulle aldrig göra en sådan riktig, dock vill jag ha en riktig på ryggen men inte sådär haha. Vet att många gick på de (bla min bror och pojkvän som fortfarande tror att den är äkta, sorry). Här gör jag min henna tatuering igår på 3rd street. Sjukt att det kom fram typ 5 pers på bara 10 min direkt efteråt och ba "OOOH I like your tatto, can I ask you.. where have u done it?" haha och massa. Var så himla kul att lura alla att den var riktigt och vi sa att Titti hade gjort den på mig och att jag var famous i Sverige, förlåt men asså det är svinkul att lura alla amerikanare för dom har ingen aning. Vi sa att jag var actor i Sverige och hade kommit hit för att skådespela haha

Jaja fråga på nu om allt ni undrar om USA och allt möjligt här eller skriv till mig privat så svarar jag på det också här i bloggen!!!

Kommentarer

Barbro

2013-09-01 - 10:19:45
" skitunge" vi som satt hemma hos Farfar jag och Mia och farfar och beundrade tatueringen och vi tyckte den var så fin. Men det blir väl någon annan då innan du reser hem igen. Glömt vad det står på den du har. Så min fråga är ..Vad står det på din Tatuering? Fina bilder du visar och vad allt ser trevligt ut. Vi kramar dig och önskar allt det bästa. Älskar dig Fanny. Farmor/ Barbro.

Anonym

2013-09-01 - 12:00:02
Hej, jag undrar hur mycket kommer allt som allt att gå på när ditt år är klart? Och hur mycket kostar skolan per termin :)? Och hur går det till när man vill gå på College i USA :)?

Anonym

2013-09-01 - 13:21:24
Varför går du itne i cheerleading längre i usa?

Ida

2013-09-01 - 17:26:31
Hej!
1. Hur mycket har din resa hittills kostat?
2. Vem har stått för alla kostnader?
3. Hur mycket är hyran på och vem betalar den?
4. Hur tänker du kring mat och kost :)? Är du väldigt hälso och träningsmedveten?
5. Vad brukar du äta till frukost?
6. Hur tänker du kring alkohol och festande :)?

Emilia

2013-09-01 - 17:30:53
1 Vad jobbar dina föräldrar som?
2 Bor dina föräldrar ihop?
3 Har du syskon? Isf hur gamla är dom?
4 Vad och hur ofta brukar du träna?
5 Hur lärde du och Jennifer känna varandra?
6 Hur känner ni de andra tjejerna ni bor ihop med?
7 Har ni egna rum eller delar ni?
8 hur mycket fickpengar har du per månad som du kan spendera på t.ex shopping och resturangbesök?
9 Har du jobbat hemma i Sverige för att spara ihop pengar?
10 Hur ordnade ni boendet?

Ella

2013-09-01 - 21:38:39
Varför funkade inte cheerleadinggrejen? Mer exakt om vad som hände och varför ni var så besvikna? :/

Anonym

2013-09-02 - 09:54:08
Kommer du jobba något i USA för att ha råd med allt?
Hur kom du på idén att åka och plugga i USA?
Läser din blogg varje dag och allt ser verkligen ut som en dröm!
Ha det bra!

Anonym

2013-09-02 - 09:55:49
Kommer du åka hem någon gång under året i USA? Och kommer din familj komma och hälsa på? :)

Anonym

2013-09-02 - 11:35:31
Kanske ingen fråga, men om du inte har testat så kolla med några allstar gym. Dom kan ha något open team eller så att det går att komma dit och bara köra typ "classes" i gympa/bygg.

Emma

2013-09-03 - 09:45:25
1. När brukar du gå upp på morgonen och gå och lägga dig på kvällen?
2. Hur lång tid tar det att ta sig till skolan och hur tar ni er dit?
3. Vad brukar du äta till lunch på skolan och tar du med dig matlåda?
4. Kan du ite ta kort på er lägenhet så man får se hur ni bor :)?
5. Vilken lektion är roligast på collage?
6. Är det lätt att ta kontakt med de andra eleverna i skolan? T.ex vid lunchrasterna eller lunchar du ihop med tjerna du bor ihop med?
7. Hur mycket och vad tränar du i veckan?
8. Är det lätt att äta nyttigt och hälsosamt i USA?
9. Hur lägger ni ihop matinköp och hushållsartiklar? Delar ni ekonomiskt på allt eller köper var och en sitt?
10. Vad är bäst med att bo i Kalifornien och vad saknar du mest från Sverige?

Kramkram :)

Anonym

2013-09-04 - 01:07:27
Är det något där borta som inte alls är som du hade föreställt dig?
Hur fungerar det med engelskan?
Hur festar man när man är yngre än 21?
Vad får man inte missa om man åker till la?

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus