Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Finnemang

Ni vet sådär när man bara älskar livet och mår så j*vla bra? Just precis så känner jag just nu! Ligger ensam på en bänk i skolan med musik i öronen och solen steker typ idag, väntar på att Titti ska bli klar med sitt prov. Och jag mår bara så bra. Igår var jag ute med Titti och Jasmin och vi hade jättekul! Var på bootsy heter det, lite mindre en Lure men endå väldigt bra. Det kan aldrig bli tråkigt när man går ut här, de vet jag!

Bara det att vi var hemma halv fyra och mitt alarm ringde halv sex.. Jaja så är det ibland och det var bara att pallra (säger man så?) sig upp ur sängen och åka till skolan. Köpte mig en stor vattenflaska och har klarat av första lektionen galant, om en stund har jag gym klass och sedan slutar jag. Ska hem och sova och plugga och ikväll är det cheer!!

Ha en asbra dag gott folk! Jag njuter här på min bänk haha. Tjaaaooo

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus