Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Ännu en toppenhelg

 
Vi (jag, Jennifer och Titti) hade en awesome kväll igår på LURE och innan det var vi på planet dailies och drack ett glas vin. Och innan det var det även lite party här på komplexet med mat och dricka och musik! Maten var inget vidare men annars var det bra, höll bara på från 6-8 på kvällen därför hann vi gå till planet innan vi tog taxi till nattklubben. Ännu en lyckad kväll! Kan ju inte bli dåligt när man går ut här har jag märkt, blir seriöst bara roligare och roligare känns det som för varje gång! Vi skulle egentligen på efterfest också så vi åkte med massa andra upp till bergen där det är SJUKASTE husen. Ju längre upp man kommer blir det bara finare och finare och när vi var framme var det fullt med bilar och taxibilar och massor med folk. Alla ville in där men det blev inget för att det kom för mycket folk. Så polisen var där och helikoper över huset. Såg tyvärr inte hur huset såg ut eftersom de har såna höga murar runt husen där uppe. Men utsikten var asfin! Det var ju mörkt så man såg inte så mycket, men ni ser ju på sista bilden. Det kändes som en dröm när vi kom upp dit! Efterfest i ett sånt hus hade inte vart fel ;) men det kommer väl fler tillfällen.
 
I fredags var jag och fixade naglarna med tjejerna på chick nails som jag tänkt visa er men har inte hunnit ta någon bild än.
 
Sen hade jag även tänkt skriva ett inlägg om hur jag gick tillväga när jag skulle åka hit osv, lite mer detaljerat för vet att det fortfarande är folk som undrar så har lovat att skriva mer om det! Men det kommer! Nu ska jag ta mig en dusch och sen tänkte jag ta mig ut och få lite luft för har bara suttit inne hela dagen. Kanske blir det en filmkväll med tjejerna och ben and jerry hehe vi får se.
 
Vi har i alla fall skaffat oss ett efternamn för vi tänkte det kändes lite bra nu när vi är en familj. Min älskade lilla familj! Seriöst, hur ska det bli efter detta året och vi åker hem till Sverige igen? Usch vill inte tänka på det. Vill bo här med er föralltid och ha såhär kul som vi alltid har. NI ÄR VÄRLDSBÄST DILBOP
 

Och just det! Titti har skaffat blogg, äntligen!!! Så här kan ni klicka in på den ---> http://tittiodetundeinlosangeles.blogg.se

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus