Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

94 dagar

 
Om 94 dagar får jag hålla om dig och pussa på dig igen min pojkvän! Jag är så glad att få vara din.

Haha kommer du ihåg denna dagen på liseberg? Hur kallt det var och hur vi kämpade för att gå i all snö och titta på is showen. Och ändå lyckades vi ta några bilder tillsammans trots vädret. Herregud vad mycket minnen vi har älskling och så mycket som vi gjort tillsammans under dessa snart 28 månaderna tillsammans! Längtar efter dig så så så mycket. Jag älskar dig

Kommentarer

Barbro

2013-09-19 - 09:34:44
Hej Fanny så otroligt trevligt att läsa din blogg till kaffet när jag vaknar. Vad ni är fina tillsammans du och A. Ska du få besök av honom? Eller kommer du hem till Jul? Hur det än är så skickar jag en stor kram. Älskar dej vår vackra fina flicka. Kram Farmor. Här är allt bra och hösten är här.
Svar: Han kommer hit över julen! Älskar dig med farmor ha det så bra. Kram på dig. Synd med hösten men ändå är det mysigt!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus