Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Waffle with strawberries

Jag har nog allt blivit en liten tjockis sorgligt nog. Jo det har jag faktiskt, kolla bara nedanför vad jag köpte igår när jag blev utelåst från lägenheten och alla tjejerna var kvar i skolan. MEN SÅ GOTT VAR DET!

Jag och Jennifer gick och la oss ute och sola en stund vid poolen sen när hon kom hem, vilken tur att hon fick sluta tidigare så jag slapp vänta så länge. Sen pluggade jag massor till dansprovet (men hade tänkt helt fel, provet var inte idag utan nästa vecka.. ajaj.) Men bra ändå, då har jag mer tid på mig. Sen åkte jag i alla fall tillbaka till skolan för att få min närvaro för cheer-kursen för att sedan åka hem igen. Ja ni hör ju hur korkat det låter? Jag betalar för att gå denna kursen och det enda vi behöver göra är att åka fram och tillbaka, hon vill bara se så vi vart där så vi kan få närvaro, sen får vi gå. Här slösar man 2-3 timmar på att åka buss till ingenting, betalar extra varje vecka för bussen för att bara åka dit, betalar för kursen också, och vad får man för det!? Närvaro sen hejdå.. Aja säger bara, coachen är knäpp i bollen.
 
Mötte föresten på världens underligaste människa när jag åkte dit. Ja han var riktigt konstig och tydligen var han lärare och kemist och fotograf och allt var de var.. Han ville hjälpa mig med allt sa han. Jaja.. såna människor det finns
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus