Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Storstädning och bilder på lägenheten!

Idag har jag och Jennifer storstädat verkligen! Hela vardagsrummet, köket, hallen, spisen, diskat, torkat golvet, dammsugit och städat i ordning i vårt rum och badrum. Och det känns sååå bra nu! Så därför tänkte jag visa er bilder på lägenheten mer noga denna gången så ni får se hur det ser ut. Försökte ta mycket bilder och i olika vinklar.
 
Köket och köksbordet

Köksbordet och vardagsbordet


Köket
 
Duktig liten Jennifer som städar
 
Hallen
 
Vardagsrummet
 
Och såhär ser jag ut när jag städar, fin i håret och allt 
 
Balkongen och utsikten

Linneas och Jasmins rum (de har inte hunnit städa men vill endå visa er allt när jag endå var igång)
 
Här bakom är som ett litet extra rum där Titti har sitt rum
 
Tittis rum
 
Från Tittis rum, så ser man Jasmins säng i bakgrunden
 
Jasmins och Linneas rum igen
 
Tjejernas badrum
 
Deras garderob
 
Drack en smoothie medan vi städade (gjord av mjölk, is, blåbär, och frysta hallon)
 
Mitt och Jennifers rum (ingången)


Våran garderob bakom speglarna


Vårat söta lilla badrum 


Hylla där vi har viktiga saker som vi inte använder nu, kommer nog användas när vi ska hem till Svealand igen..
 
Vår skohylla i hallen
 
Hoppas ni fick en liten bild på hur det ser ut nu i alla fall!

Kommentarer

Patrik

2013-10-03 - 04:46:28
Åh... Längtar tillbaka!
Både till er och den fina (nystädade) lägenheten....
:)
Hälsa och krama alla!
Ta hand om er!
Kram Patrik
Svar: Ja det är allt bra här! Visst var den fin nu när den var städad? haha :)Det ska jag göra, kram
Fanny Petric

Barbro

2013-10-03 - 09:36:01
Duktiga flickor som städat och gjort fint. Vilken fin lägenhet ni har, Har ni fått köpa allt tv, soffa, bord, mm. Eller var den möblerad?? Den lgh skulle jag mer än gärna vilja ha i St. Monica Californien. akta er noga så jag inte kommer och hälsar på. Skojar. Säger som Patrik ta väl hand om er. Alla hälsar er så gott. Kramar i mängder.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus