Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Monday

Min gym lektion var inställd idag så jag fick sluta jättetidigt! Skönt det! När jag kom hem bytte jag om och gick till poolen, det var sådär jätteskönt väder idag ni vet när det är lite molnigt med ändå väldigt varmt så jag kunde ligga och sola (och till och med somna) utan att behöva bada i poolen. Men blev lite för varmt sen så gick in och la mig och sov en bra stund. Köpte även med mig ricinolja på apoteket idag som jag ska börja med 2-3 ggr i veckan i håret. Det gör att håret blir tjockare, glansigare och växer snabbare på bara några veckor. Får hoppas att det funkar lika bra i mitt hår bara.
 
Nu ska jag springa iväg till bussen och åka till skolan där jag har min cheerklass. Tar med mig dansboken också eftersom jag har prov imorgon, dock är det öppen bok på det testet så det känns ännu bättre.
 
Ciao 
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus