Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Mina ögon svider

Godmorgon där hemma i svealand!
Har ni det bra? Är det kallt? Det är det här också.. i alla fall på morgonen. Typ dör av kyla då. Men på dagarna är det runt 23-25 så det är skönt.
 
Herregud vad jag pluggat idag. Slutade dansen klockan två idag och var hemma vid kvart över tre. Sen dess har jag bara pluggat och ätit såklart. Gjort både engelska och suttit med min dans bok och läser igenom varje sida jättenoga och markerar och skriver ner ord om det är något jag inte förstår, vi får ju som sagt ha med oss boken på provet på torsdag. Då kan ju jag anteckna vad jag vill där på svenska för hon förstår ju ändå inte haha :)

Ni ska bara veta hur skönt det är att kunna ett annat språk ibland, och ni skulle bara veta hur många gånger vi tex pratat skit om taxichauffören när vi ska någonstans och han kör som en kratta.. han förstår ju ändå inte!
 
Nu tog jag precis pause från pluggandet för mina ögon svider asså. Inte bara för pluggandet, utan för att jag är trött och för att Jasmin skurit lök haha.
 
Nu sitter jag och kollar på min kärlek.. iphone 5S i den guldiga färgen. Den kommer upp varje gång jag öppnar internet (apple) och jag bara väntar på den dagen då den blir min för det ska den bli någon vacker dag. Den är sååå fin och min nuvarande iphone har ju en del problem kan man säga.

I'm in love!
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus